środa, 1 listopada 2017

Czas na zmiany!

Witajcie.
To już dwa lata, odkąd prowadzę tego bloga. Znajdziesz tutaj ogromny zbiór przeróżnych moich stanów emocjonalnych zaklętych w obrazie. Unikałam zawsze dopisywania jakichkolwiek słów komentarza, bo chciałam, by obserwator sam wyciągał wnioski z kadrów, które zobaczył. W międzyczasie założyłam drugiego bloga, na którym miała znajdować się tylko treść pisana dotycząca moich innych zainteresowań. Okazało się wtedy, że to jednak do tego miejsca mam największe serce i właśnie tego bloga chciałabym rozwinąć jeszcze bardziej. Tamtego więc skasowałam i jestem z wami teraz, by oznajmić iż mam zamiar włożyć w tę stronę ogrom pracy. Dalej będzie to wszystko związane z fotografią. Dalej będą się tu pojawiały wstawki zdjęć z przeróżnych sytuacji. Natomiast chciałabym również zacząć nowe serie. Być może jakieś poradniki, recenzje książek wartych przeczytania na temat fotografii, przegląd twórczości różnych fotografów i przybliżanie ich sylwetek. Z pewnością będą eseje o samej sztuce fotografii, relacje z wystaw i targów. Postaram się, by coś ciekawego się tutaj działo.

Jeśli chcesz być z tym wszystkim na bieżąco i dawać mi jeszcze większej motywacji do tego wszystkiego, to zapraszam tutaj:

Jest to dla mnie ważny moment w życiu, ponieważ bardzo chciałabym pracować nad swoją pasją i jej rozwojem. Mogę się przez to wiele nauczyć a przy okazji dzielić się tą wiedzą z wami. Wiem, że fotografia osiągnęła swoje apogeum popularności w czasach, w których żyjemy. Każdy z nas ma dostęp do aparatu. Co więcej: każdy z nas nosi go ze sobą na co dzień. Wystarczy chwila, by zrobić zdjęcie. Nie musimy przechodzić przez skomplikowane procesy wywoływania w ciemni, jak kiedyś. Tym samym liczba samych zainteresowanych rośnie z dnia na dzień. Zapraszam w świat obrazów. Mam nadzieję, że wiele dobrego stąd wyniesiesz. 

 M.




5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem nie ma sensu prowadzić kilku blogów na raz. Na początku może się to wydawać fajne, bo wszystko jest ładnie poukładane, ale z biegiem czasu ciężko jest dbać o oba blogi tak samo dobrze. Lepiej jest na jednym blogu prowadzić różne serie i poświęcić się temu w 100%. A dzięki temu też znika monotonność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Nie dość, że zaczęłam się gubić w tematach i nie radzić sobie z ich realizacją, to po prostu jakoś tak poczułam w głębi duszy, że chciałabym poświęcić się bardziej temu tutaj. Zacieram rączki i działam :)

      Usuń
    2. Najlepiej skupić się porządnie na jednej rzeczy, a nie dziubać po kawałku ;P Jak coś, to polecam się z pomocą przy budowie szablonu :)

      Usuń
  2. Hej :) Cieszę się razem z Tobą, bo wiem jak ważne decyzje właśnie podjęłaś - sam jakiś czas temu przeżywałem podobne. Gratuluję i mam nadzieje, że prowadzenie bloga będzie Ci dawać jeszcze więcej radości! Czekam na nowe serie i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko trzymać kciuki, żeby mi się udało to realizować :) Niestety często mam tendencję do rezygnowania dlatego uważam, że ten blog i moje nowe postanowienia będą czymś w rodzaju narzuconej sobie samodyscypliny i jakiegoś treningu nad sobą :)

      Usuń