czwartek, 26 lipca 2018






dzisiaj Basia i Dominik







10 komentarzy:

  1. Te zdjęcia bardzo kojarzą mi się z filmem Janosik. Górski klimat jak najbardziej fajny :)

    Pozdrawiam!
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Janosik to nie do końca nasze rejony, ale cieszę się, że klimat odpowiada :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, chociaż przyznam, że mi najbardziej podobają się dwa ostatnie :) Uwielbiam fotografię zachowaną w rustykalnym stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Bardzo zależało mi na tym, by była brzydka, mglista pogoda bo kurczę wbrew pozorom w takim klimacie najlepiej robi mi się zdjęcia i najbardziej go "czuję", ale niestety... musiałam trochę popracować w lightroomie by choć trochę tego klimatu wytworzyć.

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia, czuć klimat! A Basia i Dominik wyglądają razem uroczo :)

    OdpowiedzUsuń