wtorek, 31 stycznia 2017

szybka historia o muzyku i nowych skrzypcach







5 komentarzy:

  1. Coś pięknego... Jestem zakochana w dźwiękach skrzypiec. Dla mnie umiejętność gry na nich to prawdziwy kunszt. Nie tylko w muzyce klasycznej, przecież ten instrument ma nie lada temperament! Znasz Lindsey Stirling?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kojarzę, ale jakoś nigdy nie słuchałam jej wykonów :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się gra na skrzypcach. Sama jestem antytalenciem muzycznym, ale jakbym mogła to bym chciała nauczyć się grać na skrzypcach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś próbowałam, ale wydało mi się to kosmicznie trudne

      Usuń
  3. Cudowne! Tak popłynąć razem z muzyką na żywo ... zazdroszczę tego, że jest obok Ciebie ktoś, kto potrafi grać na tym instrumencie

    OdpowiedzUsuń