wtorek, 10 listopada 2015

Drobne wędrówki







11 komentarzy:

  1. No pięknie! <3 Pierwsze i ostatnie ze spokojem mogłyby pójść na tło pulpitu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cisza... Spokój :) Chciałabym tam iść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są!
    Bardzo przypominają mi obraz "Poranek" C. D. Friedricha. Jest to jeden z moich ulubionych obrazów i te zdjęcia doskonale oddają jego klimat. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj, przesłuchałem płytę zespołu Twojego Taty i muszę przyznać, że jestem zachwycony! Podoba mi się inspiracja folklorem i muzyką ludową połączona z nowoczesnymi akcentami, super. Puściłem nawet mojemu współlokatorowi, który studiuje na Akademii Muzycznej i też był pod wrażeniem! :D A tytułowej piosenki z pyty "Nomadism" to słucham sobie bardzo często, bo jest genialna! Dziękuję Ci bardzo za polecenie!

      Usuń
    2. proszę bardzo i nie ma za co. Cieszę się, że się spodobało :) Próbuję ich troche rozsławić, bo muzyka dobra i szkoda, żeby się marnowała.

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, od patrzenia człowiek od razu się robi spokojniejszy i wydaje się że czuje to świeże powietrze ;)
    A trzecie jest najcudowniejsze ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. matko, jakie piękne polany <3 i ta magiczna mgła... jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej urzekła mgła. A raczej taka chłodna kolorystyka i klimat, jaki dzięki niej uchwyciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego! Jestem zachwycona tymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń