poniedziałek, 28 września 2015

O ludziach, których już nie ma







13 komentarzy:

  1. Wiele mozna pisac... I nie jedno czytalam o uczuciach po stracie kogos ale zdjecia oddaly ta pustke i az mnie ciarki przeszly, ruszyla wyobraznia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuję zrozumieć, ale chyba nie chcę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opowieść o tym, jak wygląda mieszkanie bez jego mieszkańców. nic tu do rozumienia.

      Usuń
  3. Zaskakujące, ile te zdjęcia potrafią powiedzieć, przekazać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba.. przeraziła mnie ta pustka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pustka.
    Smutno mi trochę, te zdjęcia poruszają wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej przerażająca...pustka. Już parę razy było mi dane ( chyba źle to określam, ale niech będzie) porządkować choćby rzeczy, czy całe mieszkania po tych, którzy odeszli i...to nieraz najbardziej przytłacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo dopiero wtedy sobie człowiek tak na prawdę uświadamia, że się za kimś tęskni. Na pogrzebie babci i dziadka nie płakałam, nie czułam smutku, wręcz nawet jakąs dziwną radość powodowaną tym, że są już teraz w lepszym miejscu. Jednak gdy namacalnie zaczynam teraz odczuwać tę pustkę, którą po sobie zostawili to... no łzy same napływają do oczu.

      Usuń
    2. Bo to przychodzi z czasem, ten etap świadomości że...nie ma kogoś namacalnie. Ale i to ponoć, leczy czas. Nawet nie ponoć. Nawet ja wiem, że leczy.

      Usuń