czwartek, 24 września 2015

Zadomowiona









14 komentarzy:

  1. Zdjęcia z duszą:) Zajmujesz się fotografią?

    OdpowiedzUsuń
  2. :O Te zdjęcia są genialne! Każde kolejne zachwycało mnie coraz bardziej. Ostatnie jest moim faworytem. Pozdrów modelkę. ;) Takie zdjęcie na prawdę chwyta za serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i cieszę się
      zapraszam ponownie :) lubię, gdy moje prace wzbudzają jakiekolwiek emocje :)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia. :)
      Jeśli wkłada się w coś serce, to zawsze znajdzie się ktoś, kto to doceni. :)

      Usuń
  3. Uderzył mnie kontrast tych zdjęć jakichś, a dopiero potem...miałam wrażenie, że to całość. Dziwny, doprawdy dziwny smak...ale dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, klimatyczne, zwłaszcza numer dwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stare domy, przedmioty, miejsca mają klimat, to fakt
      dziękuję.

      Usuń
  5. Moi dziadkowie mieli taki zegar, to miłe wspomnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele juz takich zegarów spotkałam
      najczęściej właśnie w domach starszych osób.

      Usuń