piątek, 12 stycznia 2018

Matka ziemia.



Jestem najsmutniejszą osobą, jaką znam.








17 komentarzy:

  1. Samo Zakopane jest dla mnie mega przereklamowane, nawet nie byliśmy w centrum miasta. Mimo to, okolice bardzo lubię. A bliższych nam obu rejonów lubię Szczyrk, ale to chyba ze względu na przyjemne wspomnienia :)

    A mnie się zrobiło smutno czytając o smutnej Tobie.
    Wysyłam Ci gorący, serdeczny uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczyr jest super. Zwłaszcza, że teraz Słowacy inwestują grube pieniądze w rozwój narciarstwa na tamtych terenach, więc myślę, że niedługo będzie on nową stolicą Polskiego szusowania :D

      dziękuję :)

      Usuń
  2. Cudna fotografia. A zdanie o smutku mimo negatywnej konotacji ma w sobie jakiś dziwny urok. Jest po prostu ładne. Aczkolwiek życzę radości, bo choć nie jest tak majestatyczna jak smutek to jednak w życiu robi lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość jest spoko :) nie mówię, że jej nie odczuwam. Ogólnie jakoś ta pora zimowa mi nie sprzyjała i pewnie nigdy nie zacznie

      Usuń
  3. Dlaczego najsmutniejszą? Nie mów tak, trzeba się pozytywnie nastawiać do życia.
    Bardzo ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nastawiaj się tak negatywnie. Trzeba do zycia podchodzić pozytywnie, to o wiele przyjemniejsze :)
    Bardzo ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem ciężko.
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Pewnie, że tak, ale nikt nie mówił, że życie jest lekkie. Ma jednak to do siebie, że w końcu daje szczęście.

      Usuń
  5. Aż trudno mi cokolwiek napisać. Mam nadzieję, że nadejdzie lepszy czas i przestaniesz być najsmutniejsza ! A może już nadszedł? Ściskam! :*:)

    Genialna definicja niepewności,lepiej bym tego nie ubrała w słowa.
    Przeraża i męczy. Niepewność u mnie wywołuje zmęczenie i bezsens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z nadejściem wiosny będzie lepiej. Ta pora zimowa nigdy mi nie sprzyjała.

      Mnie czasem motywuje do działania. Ale tylko czasem.

      Usuń
  6. Najsmutniejsi widza najwiecej radosci i piekna, wiec nic sie nie dzieje tak bardzo zlego, ale szukaj szczescia.
    Jego ci zycze 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęścia mam pełno wokół siebie i bardzo je doceniam, jednak ja sama nie potrafię tego emanować w świat chyba.

      Usuń
    2. A może nie potrzeba tego emanować?

      Usuń
  7. Chciałabym napisać tu coś sensownego, ale nic takiego nie przychodzi mi na myśl. Chyba to znam. Chyba aż za dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mnie po prostu rodzice stworzyli zbyt wrażliwą na ten świat :) Też zdarza Ci się widywać same negatywne strony... większości sytuacji/rzeczy/ludzi?

      Usuń
  8. Cięzko jest się uśmiechać, ale warto próbować!
    Szczery, promienisty uśmiech leci do Ciebie ☺ uśmiechnij się i Ty! :)

    OdpowiedzUsuń