czwartek, 1 grudnia 2016

Grudniowy powrót












13 komentarzy:

  1. Zimno mi, jak patrzę na te zdjęcia. U mnie na szczęście jeszcze nie ma śniegu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się cieszę, że spadł, choć zimno jest nieobadanie.

      Usuń
  2. Zimno, ale klimatycznie :) Czekam na śnieg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieję, że ten co jest teraz utrzyma się do świąt. bo nie pamiętam, kiedy ostatnio u nas w GÓRACH były śniegowe święta :(

      Usuń
  3. U mnie śnieg był tylko przez jeden dzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas trzyma ładnie :)

      Usuń
    2. u mnie też jeden dzień potem Wiosna, ćwierkające ptaszki i te sprawy .. :(

      Usuń
  4. Nie mogę patrzeć na ten śnieg na zdjęciach, u mnie wiosna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jak widać, a i mróz zagościł na dobre... -11 ma być dziś w nocy a jutro przez dzień - 6 stopni

      Usuń
    2. Po tygodniu stwierdzam, że do mnie zawędrowała jesień. Po zimie ani śladu i się nie zapowiada...
      Zazdroszczę!

      Usuń
  5. poproszę tyle śniegu! albo nawet jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń