czwartek, 27 października 2016

Witamy nowe pokolenie







11 komentarzy:

  1. Najbardziej jakoś zadziałało na mnie...zdjęcie peta. Tak po prostu. Może przez to że sama paliłam i ...jakoś nasunęło własne skojarzenia? symboliczne, ot co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jest jednym z moich ulubionych, mimo, że zwyczajne

      Usuń
  2. Trzecie zdjęcie od końca z niewiadomych mi przyczyn działa na mnie kojąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest klimat i to porządny. Ogólnie nie wiem czemu, ale pierwsze skojarzenie jakie miałam to horror, zaraz pojawi się straszna postać na tle któregoś pomieszczenia.. Ale to nie znaczy, że mi się nie podoba, strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ciekawa interpretacja :) mi się większość kadrów zwykle nasuwa ze względów estetycznych, dlatego później lubię czytać wszelkie ich interpretacje ze strony odbiorców :)

      Usuń
  4. Jakaś prostota bijąca od tych zdjęć. Skojarzyło mi się z remontowaniem mieszkania czy końcowym etapem budowania domu. Nie wiem może rzeczywiście tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko jesteś :) To remont mieszkania, w którym mieszkali moi dziadkowie. Niestety oboje już odeszli i teraz moi rodzice wiją tam sobie gniazdo.

      Usuń
  5. Ogołocone wnętrza maja w sobie coś pociągającego...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. historię ludzi, którzy w nich mieszkali ;) nieraz wydrapaną na ścianach, wydeptaną w panelach - wszędzie.

      Usuń
  6. Najbardziej mnie urzekła piątka, uwielbiam szarości i grę światła.

    OdpowiedzUsuń