poniedziałek, 14 grudnia 2015

W smugach światła











8 komentarzy:

  1. No i kolejne dzieła sztuki...
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne widoki :) moim plusem jezdzenia pociagami o nieludzkich porach sa takie widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Szkoda, że ostatnio rzadko jeżdżę tamtymi drogami wcześnie rano, bo ustrzelić widoki idzie niesamowite.

      Usuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy patrzę na takie wspaniałe zdjęcia, uświadamiam sobie, że ja nie mam żadnego talentu... albo go w sobie jeszcze nie odkryłam. A na to już chyba troszkę za późno. Jestem z tych siedzących w książkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja fotografię zafascynowałam się w wieku 14 lat i od tamtej pory się jej uczę. Talent to pojęcie względne. Najważniejsza jest pasja i zapał do tego, co się kocha. Reszta przyjdzie z czasem.

      Usuń
  5. Szukałem jakiś gorących nowości, a wróciłem do starych, geeeenialnych zdjęć. Zdecydowanie wole Twoje zdjęcia natury! :D

    OdpowiedzUsuń