poniedziałek, 19 października 2015

Piękno nie musi być odległe











15 komentarzy:

  1. Omg, jak tylko zobaczyłem, że dodałaś posta, to wiedziałem, że będzie super! Jesteś genialna, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie mnie takie komentarze motywują, dziękuję ślicznie :)!

      Usuń
  2. A ja po cichu podgladalam Twoj blog (juz nawet na mylogu) i tak znikasz mi a ja uwielbiam Twoje zdjecia :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze na mylogu!? jak na mnie trafiłaś ej? :D
      dziękuję, miło mi :)

      Usuń
    2. Przypadkowo właściwie :)

      Usuń
    3. a jak to się stało, że mnie z mylogiem skojarzyłaś? Raczej zajmowałam się tam pisaniem, aniżeli fotografią ;)

      Usuń
  3. Skoro nieodległe piękno, to Twoje okolice? Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, moje, ale chodziło mi o to, że każdy z nas ma tak piękne miejsca obok siebie i że wystarczy tylko spojrzec z odpowiedniej perspektywy.

      Usuń
  4. Zdjęcia bardzo klimatyczne, przepiękna okolica! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pozostaje mi nic innego jak potwierdzić- piękne. Dosłownie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się z Tobą zgodzić. Czasem ludzie szukają pięknych okolic nie wiadomo gdzie, a tu okazuje się,że człowiek takie ma bardzo blisko. Zdjęcia się piękne. Mają świetne barwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooooooooo nie! Przesadzasz! To jest MA-GI-CZNE! *.*

    OdpowiedzUsuń