piątek, 9 października 2015






13 komentarzy:

  1. Idealna pogoda na takie zdjęcia, 1 i 4 wygrywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, aż żałuję, że nie wykorzystałam jej bardziej

      Usuń
  2. Wow *-* Wspaniały klimat zdjęć - pogoda dopisała ;)
    Brama na 7 zdjęciu wywarła na mnie nieziemskie wrażenie, podobnie jak pierwsze i trzecie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, skłaniają do zadumy. Nie potrafię wybrać ulubionych, dopełniają się wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja nie wiem, gdzie Ty takie klimatyczne miejsce znalazłaś... No i ta mgła... Najlepsze zdjęcia cmentarza jakie widziałem w życiu, najbardziej klimatyczne i niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na szczęście to klimatyczne miejsce jest w samiuteńkim centrum miejscowości, w której mieszkam :) Zaraz przed bramą jest centrum, ruch uliczny, sklepy i park :) Na co dzień nie jest tak wspaniale. To właśnie zasługa cudownej mgły :) I dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Przygotowujesz nad na listopad?:) A tak na poważnie, to kolejne cudowne zdjęcia, które tylko dowodzą twojego talentu...i twojej wrażliwości. Sama uwielbiam cmentarze, ale rzadko zdjęcia potrafią oddać ich jesienny klimat, gdy mokra mgła oblepia ciało...a tu aż się to czuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak troszkę :)
      dzięki Frido, bardzo. Dużo takie słowa dla mnie znaczą i mocno motywują do działania :)

      Usuń
  6. Zgadzam się z Fridą! Masz olbrzymi talent, zakochałam się w tych zdjęciach.. jeśli w ogóle można zakochać się w nagrobkach. Gdzie Ty znalazłaś takie miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz obok mojego domu ^^
      i dziękuję ślicznie za dobre słowo, cieszę się !

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia. Bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń